olin tänään lauran kanssa, pelattiin jotai pelejä, mutta mikää ei tuntunu onnistuvan. :< käytiin myös ostamassa jäätelöt, ostin amppari mehujään. nami. <3 se on halpaa, mutta hyvää. otettiin sitten myös hulluja kuvia kameralla. :D

mulle tuli tänään jotenki ihan hirveen tyhjä olo. ihan niinkun kukaan ei huomais mua tai niinkun mua ei ois olemassakaa. huhuuu. oonko mä oikeesti täällä? näättekste mut? :'<

mä oon isille vihanen, kun se syötti joelille mun kanahampurilaisen. se oli vielä vartavasten ostettu mulle ja sit joeli meni tunkemaan sen kitaansa! mur! mikä ahma! -.- pitää kai tästä lähtien kirjottaa ruokiin oma nimeni, sit ei ainakaan kukaan hotki mun ruokia suuhusa!

äsken oli superin peli kiteetä vastaan, ja jymy voitti! hansu jäi koko ajan erakoksi mun ja lauran taakse, kun käveltiin, ehkäpä musta tulee ison imitoijja ála hansu. varo vaan, hansu, kohta sun ovilla on paparatsit! :'')

sain pyöräilykiellon viikoksi. <--- (omapahan oli vikani, mut mä en tykkää siitä rakkineesta päässä. >:)) oltiin lauran kanssa tulossa meille hakemaan mulle rahaa ja sit luulin, että kaikki meijän porukat on lähteny kajaaniin, mutta äiti oliki jääny kotia ja seiso siellä portailla tupakilla (hyihyi. paha tapa) ja yritin hissukseen jättää pyöräni sinne postilaatikkojen luokse, ettei äiti huomais, että mulla ei oo kypärää, mut kyllä se huomas, kun laura vielä rupes, että mitä sä reeta siihen jäät, kailottamaan oikeen kovaan ääneen. äiti vaan sano, että voisin saman tien tuua pihaan sen pyörän, eikä se viikkoon liiku siitä mihinkää. :< ei auttanu muu kuin kävellä. tai no oikeesti mä kulin tarakalla, hyi minä. :<

aina superin peleissä rupee paistaa lämpimästi aurinko, niin kävi tänäänki. olin topannu itteni täyteen vaatetta, huppareita oli monta, siks kun oli kylmä, mut sit se aurinko rupesiki paistaa kuumasti. :s parempi sekin kuin rankka vesisade. :) huomenna harkat jo kymmeneltä. :[

.......................................................................

tell me, i´m frozen.