olin tänään hansun, lauran ja tiinan kanssa lauran luona. <3 ennen sitä tiina tuli meille ja tein sille taaaas ranskikset, kun halusin. :DD olin vielä yöpuku päällä, kun tiina tuli! :| kuhan vihdoin sain kamppeet päälle, ajettiin tarakkaa lauralle, mut hansu ei ollu vielä tullu. :< kaipa se oli nukahtanu uuestaan. :'> mut sit hase tuli ja oltiin jotai tuplapiimää. sit kun kukaan ei saanu enää palloja kiinni, alko tylsistyttää. :[  pompittiin trampalla, mutta mulla ei oikein onnistunu, kun pompin koko ajan eritahtiin, kuin ne muut. :/

mun puhelinlasku tuli! päälle 60 ee kahelta kuukaudelta. :s noooh. viestejä oli vähän liikaa, pitää rueta laskut pienentymään tai puhelin lähtee karenssiin. MITÄ MÄ EN TODELLAKAAN HALUA! >:/ leikittiin jotain hassua leikkiä, jossa hansu oli pikkuvauva, jolla oli maha kipee, mä olin uhmaikänen pikkupenikka, laura oli äiti ja tiina oli isosisko. uhmaikäinen lapsi eli minä, luin hesaria ja muuntelin vähän: LSD foots geenimuunneltuja sikoja annetaan ihmisille rehuiksi. ja sit joku päänavaus-juttu, mitä en nyt muista, koska laura ei suostu hakemaan sitä lehtee, missä se juttu on. :'''< tyhmeliini laura! hansu repes sille niin, että sen masukipee meni pois. hus lähti. eikä tullu takas.

käytiin myös kaupassa ostamassa ruokaa nälkäisille lapsille: makaroonia, kermakastiketta, lihapullia ja jotain kasviksia. :) (lounaaksi oli siis lihapullakermakastiketta ja maukaroonia!) tiina ajo, kun mä olin se kauppakassin kanssa sen tarakalla, ja laura ja hansu ajo toisella pyörällä sekä sara omalla pyörällään yksin sieltä kaupasta pois. :D

me ajeltiin pyörillä ees takas tota hyvää asfalttia tossa saaritiellä. otin tiinan pyörän ja lähin lauran kanssa käymään lukion pihalla, arvatkaas, ketkä tuli vastaan! äiti ja isi! ja mä vaan pyörällä ajelen ilman kypärää, vaikka en sais. hups! noo, ei äiti onneks siitä suuttunu, kyllä se sillon tapahtumahetkellä oli ihan sairaan vihanen mulle. ;< <--- ei oo enää. :))

myöhemmin illalla, mulla oli niin hemmetin tylsää, että menin lauran kanssa kävelylle ja samalla käytiin ostaa jätskit. istuttiin ja syötiin niitä siinä s-marketin portailla. ;) sit me keksittiin uus laji. tennistä rantapallolla ja jollain squash mailoilla. :'') se oli kivaa. ;D kello oli jotai yheksän, kun mun piti tulla kotiin.

oli muuten aurinkoinen päivä, vaikka välillä sato ja kovasti, sekä ukkosti, siks meijän harkatki peruttiin, mut huomenna suomussalmelle, pelaamaan kavereita vastaan. :)) siitä tulee hauskaa! <3 oottakaahan vaan heta + muut kumppanit. <3 ;D

ps. näin miikan. <3

.....................................................................................

niin heikko oon ilman sua, niin koditon mä ilman sua. en koskaan päästä sua pois. <3