olin viikon tai no maanantaista lauantaihin pesisleirillä varkaudessa.

maanantai 2.7. | aamulla oli lähtö aikaisin lähtö varkauteen. isi vei mut autolla nesteelle, josta oli lähtö ja anto samalla meille peräkärryn lainaan, johon voidaan laittaa kaikki meijän kamppeet. pojatki lähti samaa matkaa ja niin me päästiin lähtemään matkaan. matka kesti n. 3 ja puoli tuntia. matka oli ihan hassu, kun me pelattiin korttia ja välillä naurettiin mahat kippurassa. karkkiaki käytiin ostaa välillä, paitsi, että mä en voinu ostaa, kun mun rahat (120 ¤) oli kassissa ja kassi peräkärryssä. :< mut selvisin hengissä. kun päästiin perille laitettiin sängyt ja kaikki tarvittava valmiiksi, sotkettiin vähän, että näyttäs kodikkaammalta. :') sit oli eka peli. :s se tais olla pattijokee vastaan. hävittiin se kylläki jtn 3-23. pelasin ykköspesällä eli 3-v ja number 2. ei kiva alku, mutta ei mua oikeestaan harmittanu yhtään. meijän kanssa oli samalla koululla myös poikia. ;D uuh. <3

tiistai 3.7. | aamulla aikasin herätys. :< ei ois jaksanu nousta jo seittemältä, mutta niin me vaan noustiin, kun roosalla hävis sen nenäkoru, ja sitä seuras hirvee mökä, jota ei voinu olla kuulematta. silmät sikkurassa pelipuku päälle ja aamupalalle toiselle koululle. ruokana oli puuroo! +o( en syöny kun muutaman lusikallisen a) se oli pahaa b) ei ollu tippaakaan nälkä. kuhan oltiin syöty kilpasarjalaiset lähti omaan peliin ja me pelisarjalaiset lähettiin omaamme. kilpasarjalaiset voittivat oman pelinsä ja mekin voitettiin pesä-ysi 94:set. vähän oltiin ilosia, kun voitettiin. :) illalla suihkuun ja nukkuu.

keskiviikko 4.7. | sama homma. aikasin ylös (liika aikasin) pelejä, syömään, pelejä, syömään, vapaa-aikaa, pelejä. mona ja niina oli koko ajan kytiksellä, kun uvl:n pojat seikkaili ympäri koulua, mona ja niina vahtas niitä ja seuras niitten jokaista askelta. :'D

torstai 5.7. | aaaahhhhh! <3 diseee! <765786576 päivällä ei onneks ollu, kun yks peli ja järkkävuoro. sit suihkuun, syömään pitsalle ja discoon bailaamaan. ;D dise oli jäähallilla, joka oli ihan siraan hineoksi tehty. ei huomannu, että se ois ollu jäähalli. kristiina brask, idolsin kolmonen, esiinty siellä. sain nimmarin käsivarteen. =D sain myös tietää, että olin päässy pelisarjan Itä-Länteen. discossa oli kivaa. niina kävi kysymässä mulle yhtä poikaa tanssii. se ei eka tienny, kuka mä oon ja tuli kattoo mua, hymyili ja lähti pois, vähän myöhemmin se laitto sannille viestin, että kyllä voi tanssia mun kanssa. niin me sit tanssittiin kristiina brask - one of use. ihanaa. <3 se poika oli mua vaan muutaman sentin pitempi, toisin kuin muut pojat, jotka on mua päätä lyhyempia. vaalee hiuksinen ja söpis. <3 - sanni sai taas viestin. artulta. "haluaisiko se reeta tanssia vielä toiset hitaat mun kanssa?" jiihhaaa. <3 otin sannilta sen numeron ja vastasin, että joo, kyllä mä voin tanssia, jos se vaan haluaa. arttu vastas, että juu, tanssitaan vaan. sit me tanssittiin kristiina brask - tuulilasin nurkkaan ja kaks jotai muuta kappaletta putkeen. ei väliä ei mitää. sit piti lähtee, kun dise loppu. arttu kiitteli kivasta illasta, samoin mä.

perjantai 6.7. | Itä-Länsi. :s aamulla ei ollu kun yks peli, kaatosateessa, mutta silti ei edellisen illan muistot häipyny pois mielestä. <3 Itä-Lännessä mulla revähti takareisi heti alku lämmittelyssä. :'<  en pystyny juoksemaan kunnolla. :( pelasin 3-kopparina ja jotku pojat oli sanonu monan selän takana, että tolla 3-kopparilla on ihan pirun kova käsi. hahhaaa. varokaa vaan. >:D siellä oli n. päälle tuhat katsojaa, kuulutukset (mut sanotiin reetta, mut onneks se korjattiin sitten) pallopojat, esittely ja kaikki. siistiä. tuntu ihan niinkun superin peliltä. millonkohan on muuten seuraava? itä hävisi yhellä juoksulla, mut muuten voitot meni tasan 2-2. poikien kilpasarjan Itä-Lännessä pelas siepparina semmonen metrin pitunen jäbä. se oli -96. se oli söpö, kun löi ja otti kiinni. =)

lauantai 7.7 | vielä viimenen peli JyPee vastaan (jyväskylän pesistä -93) voitettiin! oltiin siis 13. 32 joukkueesta. :) KOTIIN! ja tekstailua. ;P