jou. aamulla kun heräsin ja katoin ikkunasta ulos, huomasin, että oli ihana ilma. <3 mahtava päivä tulossa, ajattelin. menin koneelle, koska kaikki muut oli jo pihalla! hemmetin aamuvirkut! :< onneks eivät sentään mua herättäneet, kuten tavallisesti. puolenpäivän maissa laura tuli tänne ja se oli ihan musta! khihi. laura toi mulle myös tuliaisia: puuha-pete pyyhkeen (kuulema siks, kun katoin ennen puuha petee aamulla :''D), karkkia, tikkarin, simpukan ja ihanan kaulakorun, joka mulla on nyt kaulassa. ^^/

kohta me mentiin lauran luo ja siellä riitti tekemistä: pelattiin sulkkista, pompittiin trampalla, käytiin jäätelöllä, sit mentiin meille uimaan, heiteltiin sen jälkeen lämpimiksi isoo frispiitä ja uuestaan lauran luo pelaa sulkkista, jossa me saatiin 161! yritettiin saada yli sata varmaan tunti. sit lopulta me ruettiin kiristää itteemme, jos ei kolmannella yrityksellä saada yli sataa, joudutaan syömään jotain. sit me jouduttiin "nauttimaan" ruohosta, lehdistä, havunneulasista ja kukan lehden päistä. seuraavaksi ois pitäny syyä voikukan lehtee, mutta sit lopulta tärppäs! 161! pelattiin lenttistä vauvan pään kokosella pallolla ja laura sano, että tuntuu siltä kuin vauvan päätä heittelis. :'')  me käytiin soutelee, ja mä soudin. laura ei soutanu, kun muutaman vedon, sit mä sain. :) ei jaksettu enää, niin mentiin sisälle koneelle ja pelleiltiin hansun kanssa vepillä. <3 xD kuuden aikaan, mun piti tulla kotiin syömään ja pakkaamaan loppuun. (seuraavana päivänä varkauteen) tapoin muuten itikan. oon paha ihmine. :'< itkettää. byäääääää! ssiiis hheeeii ddaaaa. mulle saa kyllä soitellakkin, emmä oo vankilaan menossa. ;D <33

ITÄ HÄVISI LÄNNELLE MIESTEN ITÄ-LÄNNESSÄ! >:(